kontakt@watchingclosely.pl

     698 975 250

DLACZEGO MY?

Nasze osiągnięcia mówią same za siebie. Dzięki nim wyrobiliśmy sobie markę, cenioną w środowisku polskiej blogosfery.
  • Od października 2014 r. do marca 2016 r. nasza blogowa załoga pisała dla portalu Onet.pl jako redaktorzy w dziale FILM
  • Wśród naszych dotychczasowych Partnerów znaleźli się: T-Mobile, Jameson, Onet.pl , Warner Bros. Pictures, Ale Kino+, Kino Nowe Horyzonty, Cinema City, Multikino Polska, Filmoteka Narodowa, Somersby, Guinness, Virgin Mobile
  • Od września 2014 r. prowadzimy cykliczną audycję filmową we wrocławskim Akademickim Radiu Luz
  • Pojawiamy się w regularnie w ogólnopolskiej telewizji (TVN24, TVP Info) i radio (Radio Wrocław, Radio Ram)
  • Współtworzymy, przy asyście Tomasza Raczka, stronę www.zygmuntkaluzynski.pl poświęconą legendarnemu polskiemu krytykowi
  • Prowadziliśmy cykl „Kocham Kino” we wrocławskim Multikinie
  • Organizujemy offline’owe imprezy filmowe z Partnerami (Wieczór Oscarowy w Kinie Nowe Horyzonty, Quizy Filmowe podczas festiwali filmowych, konferencje)
  • Wraz z Tomaszem Raczkiem współtworzymy od 2015 roku festiwal „Sensacyjne Lato Filmów” w Kołobrzegu
  • Jesteśmy stałym medialnym partnerem festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty
  • Prawdopodobnie jako jedyni blogerzy filmowi w Polsce jeździmy regularnie także na zagraniczne festiwale filmowe

STATYSTYKI BLOGA ZA LUTY 2016 r.

Statystyki

STATYSTYKI BLOGA W CYFRACH

IkonografikaNaBloga

NASZA OFERTA

  • Reklama na blogu
  • Organizacja konkursów i wydarzeń kulturalnych
  • Artykuły sponsorowane na specjalnych zasadach – opcja dostępna wyłącznie dla tych tematów, które pasują do tematyki bloga. Nie zgadzamy się na zewnętrzne publikacje. Partnerzy publikacji są jawnie komunikowani Czytelnikom
  • Prowadzenie cykli filmowych w kinach i instytucjach kultury
  • Prowadzenie wykładów, zajęć, konwersatoriów lub szkoleń o tematyce filmowej oraz blogowej
  • Abonencka współpraca przy kampaniach kulturalnych
  • Współpraca niestandardowa, czyli kampanie i akcje specjalne

ZAUFALI NAM

Guinness NatGeo Virgin Mabile Jacobs Creek
Sensacyjne lato filmów logo-knh-kolorWrocławska ekipa blogerów filmowych z AreYouWatchingClosely współpracuje z Kinem Nowe Horyzonty – największym kinem studyjnym w Europie – od samego początku jego istnienia. Materiały filmowe w przestrzeni kina, recenzje, konkursy – wspólnie ożywiamy dolnośląską (a w czasie nowohoryzontowych festiwali również ogólnopolską) filmosferę. Cenimy sobie przebojowość i kreatywność blogerów z AYWC i z przyjemnością wchodzimy w nowe rejony współpracy. multikino-logo-1 vivarto
Zrzut cinema city jameson_logo2 tmobile-1024x235Relacje blogerów z Are You Watching Closely pomogły w ocieplaniu wizerunku firmy – materiały były publikowane, gdy zaczynał się “kryzys” związany ze zmianami dla niektórych abonentów. Filmy cieszyły się dużym zainteresowaniem i zostały ciepło przyjęte przez odbiorców, a dzięki odpowiedniej promocji posty z filmikami osiągnęły bardzo dobry zasięg. (ok. 160tyś/180tyś/200tyś wyświetleń)
axn logo bankierAre You Watching Closely wspólnie z innymi autorami polskiej blogosfery stworzyli ranking „Top 10 filmów z bankami w tle”. Współpraca z nimi, dzięki wiedzy oraz pasji do kina jaką prezentują , okazała się strzałem w dziesiątkę i pomogła wypromować plebiscyt Złoty Bankier w mediach. BRND_IMAXLogo2925C_300DPI_1 Ale Kino PlusChłopaki z AreYouWatchingClosely wkładają nie tylko całe swoje serce w każdą współpracę komercyjną, ale i znacznie więcej. Wszystko jest terminowo i rzetelnie. W jeden projekt zaangażowali się z taką pasją, że wszystkie trzy strony były zadowolone, z klientem na czele.
Onet.pl Radio Luz Warner-bros-logo Somersby

ZAUFALI NAM

Guinness NatGeo Virgin Mabile Jacobs Creek Sensacyjne lato filmów
logo-knh-kolorWrocławska ekipa blogerów filmowych z AreYouWatchingClosely współpracuje z Kinem Nowe Horyzonty – największym kinem studyjnym w Europie – od samego początku jego istnienia. Materiały filmowe w przestrzeni kina, recenzje, konkursy – wspólnie ożywiamy dolnośląską (a w czasie nowohoryzontowych festiwali również ogólnopolską) filmosferę. Cenimy sobie przebojowość i kreatywność blogerów z AYWC i z przyjemnością wchodzimy w nowe rejony współpracy. multikino-logo-1 vivarto Zrzut cinema city
jameson_logo2 tmobile-1024x235Relacje blogerów z Are You Watching Closely pomogły w ocieplaniu wizerunku firmy – materiały były publikowane, gdy zaczynał się “kryzys” związany ze zmianami dla niektórych abonentów. Filmy cieszyły się dużym zainteresowaniem i zostały ciepło przyjęte przez odbiorców, a dzięki odpowiedniej promocji posty z filmikami osiągnęły bardzo dobry zasięg. (ok. 160tyś/180tyś/200tyś wyświetleń) axn logo bankierAre You Watching Closely wspólnie z innymi autorami polskiej blogosfery stworzyli ranking „Top 10 filmów z bankami w tle”. Współpraca z nimi, dzięki wiedzy oraz pasji do kina jaką prezentują , okazała się strzałem w dziesiątkę i pomogła wypromować plebiscyt Złoty Bankier w mediach. BRND_IMAXLogo2925C_300DPI_1
Ale Kino PlusChłopaki z AreYouWatchingClosely wkładają nie tylko całe swoje serce w każdą współpracę komercyjną, ale i znacznie więcej. Wszystko jest terminowo i rzetelnie. W jeden projekt zaangażowali się z taką pasją, że wszystkie trzy strony były zadowolone, z klientem na czele. Onet.pl Radio Luz Warner-bros-logo Somersby