Nowa graficzna twarz bloga!

 

Stało się – opuściliśmy mroki pseudo-zimy i zaczynamy wiosnę. Wyszło słońce, powietrze zrobiło się rześkie, a temperatury bardziej ludzkie. No i mamy całą weekend by się tym nacieszyć. Zmiany w naturze to jednak nie wszystko. Przyszedł czas na powiew świeżej bryzy na blogu. Trochę nam to zajęło ale w końcu się udało. Dziś jest ten dzień, w którym z nieskrywaną dumą prezentujemy nasze NOWE LOGO. Z tej okazji zapraszamy na krótką podróż po dotychczasowych logotypach naszego bloga.

 

1. Prehistoryczna era „liścia” (premiera wraz ze startem bloga w 2008 r.)

 

Legendarny liść. W okół niego narosło tyle anegdot, że zapadł się pod ciężarem swojej "sławy".

Legendarny liść. Narosło wokół niego tyle anegdot, że zapadł się pod ciężarem swojej „sławy”. Doceńcie naszą odwagę, że go tu w ogóle prezentujemy.

 

 

2. Era salonu okulistycznego (premiera 2011 r.)

 

Na początku logo grało. Do momentu, aż ludzie w mailach zaczęli pytać o wolne terminy na wizytę u okulisty.

Na początku logo grało. Do momentu, aż ludzie w mailach zaczęli pytać o wolne terminy na wizytę u okulisty.

 

3. Era Zbyt-Szczegółowego-Klapsa (premiera 2013 r.)

 

transparent logo

To już było całkiem blisko. Gdyby nie fakt, że logo było zlepkiem dość przypadkowych rzeczy. I było na antypodach tego, co nazywamy przejrzystością i czytelnością.

 

4. Era „The Klapsa” (wiosna 2015 – czyli chyba dobrnęliśmy do dobrego portu)

 

nowelogo_avatarPost

Mniej znaczy więcej. Czyli handluj z naszym nowym logo!

 

gold

Wersja Premium Gold to edycja limitowana na potrzeby specjalnych okazji. Typu – nasza redakcja gościem gali oscarowej lub wywiad z Robertem De Niro

Autorką nowego loga jest Anna Rymyszkiewicz. Dziękujemy Aniu!

Aktualizacji uległ także banner główny bloga, któremu zaserwowaliśmy słuszne rozmycie.

Zrzut ekranu 2015-03-20 o 13.20.57

 

No dobra, ale jak Wam się podoba?

Start typing and press Enter to search